mattias - 74: Riktigt klantigt av Trossard att gå in sådär pass hårt i en närkamp då han vet om att han redan har ett gult. Kan bli en jobbig andra halvlek för Arsenal.
Inlägg: 2733696
Svarskommentarer
Sv: Premier League
Rip Kirby:
United är verkligen dåliga
Dyraste truppen i PL och Ten Hag verkar inte ens ha en spelidé öht
Men jag njuter 😂😂😂
United är verkligen dåliga
Dyraste truppen i PL och Ten Hag verkar inte ens ha en spelidé öht
Men jag njuter 😂😂😂
+ 1
Sv: Premier League
Rip Kirby:
Blir förbannad på spelarna och " experterna " Bojan, som säger att det inte är gult kort
Bojan borde sparkas från Viasat om han inte känner till att det är en ny regel i PL att du får varning om du sparkar bort bollen efter avblåsning.
Spelarna borde bli mer lugna i dessa situationer, dessutom är Oliver Englands bästa domare enligt mig, han har dömt efter regelverket
Blir förbannad på spelarna och " experterna " Bojan, som säger att det inte är gult kort
Bojan borde sparkas från Viasat om han inte känner till att det är en ny regel i PL att du får varning om du sparkar bort bollen efter avblåsning.
Spelarna borde bli mer lugna i dessa situationer, dessutom är Oliver Englands bästa domare enligt mig, han har dömt efter regelverket
+ 1