Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2738348

Sv: Premier League
Rip Kirby:

United är verkligen dåliga

Dyraste truppen i PL och Ten Hag verkar inte ens ha en spelidé öht

Men jag njuter 😂😂😂

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Ten Haag kan omöjligt få sitta kvar i sin roll om ledningen i United inte helt saknar självinsikt, Och klart som fan man njuter 😂😂😂

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna