Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2746940

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Eller jaha, du menade lag på bakgården. Japp, blågult har inte varit bättre än så haha

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Ja, menade att vi som enda nordiska lag spelar i c-grupp. Men Slovakien

var bra i senaste EM, så blir tufft ikväll. Nu är det väl snart examen för vår danske förbundskapten. Är han fågel,fisk, eller mittemellan? Vem vet?

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna