Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2746942

Sv: Uppåt i systemet
Rip Kirby: Ja, menade att vi som enda nordiska lag spelar i c-grupp. Men Slovakien

var bra i senaste EM, så blir tufft ikväll. Nu är det väl snart examen för vår danske förbundskapten. Är han fågel,fisk, eller mittemellan? Vem vet?

Svarskommentarer

Sv: Uppåt i systemet
puffe: Ja, senast Danmark var bra på fotboll i någon form var väl i Mexico-VM 1986. Exakt där är jag i mina tankar.

Sv: Uppåt i systemet
puffe:
Tror inte på JDT , för rörigt i försvaret

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna