Inlägg: 2803792
Svarskommentarer
Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Nej, men jag tycker bara att han har en onödigt tråkig attityd i intervjuer och liknande. Det finns alltid ursäkter eller saker att skylla på om och när Arsenal tappat poäng. Jag kallar det för looserbeteende.
+ 1
ok vad är det Arteta sagt och gjort. kan inte hänga med i allt haha