Fotboll

Grupper · 17513 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2803800

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Nej, men jag tycker bara att han har en onödigt tråkig attityd i intervjuer och liknande. Det finns alltid ursäkter eller saker att skylla på om och när Arsenal tappat poäng. Jag kallar det för looserbeteende.

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Rip Kirby:

Vi byter tråd ;)

Newcastle ser riktigt heta ut

Sv: Superettan
mattias - 74: 18 mål i VM totalt och 5 i detta på två matcher!!
Vilken spelare.
Sidan sköts av: Forumledarna