+ 1
Inlägg: 2817987
Svarskommentarer
Sv: Superettan
mattias - 74: Satan i gatan. I stort sett bara landslagsspelare... att som Brage "bara" förlora med 1-2 är helt jävla galet!
och som du säger en SINNES sjuk elva!
och som du säger en SINNES sjuk elva!
Jag såg matchen mot Inter
Jag var 14 år
Aldrig sett så mycket folk på Domnarvsvallen
Deras laguppställning var sjuk
www.youtube.com/watch?v=1yaxGnGLJZ4