Inlägg: 2817994
Svarskommentarer
Sv: Superettan
+ 1
Sv: Superettan
+ 1
Sv: Superettan
Rip Kirby:
Brage var bra vid denna tiden
Göran Arnberg hade spelat OS med Sverige.
Jonas Källström i laguppställningen är för övrigt Kims farbror så det finns lite att vara stolt över som Borlängebo ;)
Brage var bra vid denna tiden
Göran Arnberg hade spelat OS med Sverige.
Jonas Källström i laguppställningen är för övrigt Kims farbror så det finns lite att vara stolt över som Borlängebo ;)
+ 2

och som du säger en SINNES sjuk elva!