Inlägg: 2862521
Svarskommentarer
Sv: Champions League
mattias - 74: Bryr mig inte så mycket men alltid kul om en underdog vinner! Kollade lite på Arsenal igår och vilka frisparkar Rice fick till! Otroligt snygga!
Vad tror vi om kvällens matcher?
Vore kul om Dortmund och Villa kunde skapa sig en liten fördel
Assensio har ju varit lysande i Ville sedan han värvades. Tror inte PSG skall ta för lätt på detta. Villa är riktigt bra