mattias - 74: Bryr mig inte så mycket men alltid kul om en underdog vinner! Kollade lite på Arsenal igår och vilka frisparkar Rice fick till! Otroligt snygga!
Inlägg: 2862681
Svarskommentarer
Sv: Champions League
Rulltårtan :
Kritiserad av fansen för att inte leverera, men igår lossnade det vid rätt tillfälle, tycker han varit rätt medioker överlag annars.
Dessutom en dyr prislapp
Kritiserad av fansen för att inte leverera, men igår lossnade det vid rätt tillfälle, tycker han varit rätt medioker överlag annars.
Dessutom en dyr prislapp