mattias - 74: En fråga varför spelar inte Isak? Är i Grekland kan ej följa matchen. Ser istället Grekland- Danmark nu 0-2 danskarna spelar mycket bra!
Inlägg: 2899803
Svarskommentarer
Sv: Vmkval
Saik-Småland:
Ligger man under med 2-0 mot ett blåbär och ändå inte skapar någonting samtidigt som man har Isak på bänken så är det håll huvudet att inte spela det bästa laget.
Ligger man under med 2-0 mot ett blåbär och ändå inte skapar någonting samtidigt som man har Isak på bänken så är det håll huvudet att inte spela det bästa laget.
+ 2