Fotboll

Grupper · 17500 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2899806

Sv: Vmkval
Saik-Småland:
Ligger man under med 2-0 mot ett blåbär och ändå inte skapar någonting samtidigt som man har Isak på bänken så är det håll huvudet att inte spela det bästa laget.

Svarskommentarer

Sv: Vmkval
Gavelo: Alltså den Danske förbundskaptenen vi har nu.
Trodde aldrig man skulle längta tillbaka till "The shining Hamren"..

Sv: Vmkval
Man får ändå ge Sverige det att dom spelar av matchen på ett väldigt säkert sätt.

Sv: Fotbolls VM 2026
Bengt Ramen:

Ettorna möter väl de bäst rankade treorna så nog tror jag Brasilien kan få möta Sverige om vi blir 3a i gruppen

Eller hur fan ligger det till ;)

Haha
Sidan sköts av: Forumledarna