Scandinavium gungar, nu går vi mot 3 poäng💚❤️
1an mot 2an
« Föregående · 2764449 Till forumet
Sv: 1an mot 2an
FHC: faen va bra det blev tillslut men det kunde gått illa! Ser ut som att Frölunda är bättre tränade och orkar mer!!
+ 1
Sv: 1an mot 2an
Rulltårtan : blev ett redigt bra slut på matchen🙌💚❤️
Ja orken är mer ihärdiga och kontringar blir bättre och bättre.
Ja orken är mer ihärdiga och kontringar blir bättre och bättre.
Sv: 1an mot 2an
Helt röten 2:a period som resulterade i ett mål som nog var offside men otroligt många bra lägen som vi sumpade ikväll!
« Föregående · 2764449