23 SUNDIN!!!
« Föregående · 705755 Till forumet
Sv: 23 SUNDIN!!!
Ronnie ger bäst när det gäller ett ansikte... Vad är et nu? 6 mål i slutspelet? haha Grymt!
Sv: 23 SUNDIN!!!
FreddanVF:
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Sv: 23 SUNDIN!!!
mattias - 74: Bra initiativ Mattias. Visst är han värd sin egen tråd. Målkung som han är.
Sv: 23 SUNDIN!!!
Dragan 2k:
Ja absolut, han är ju Dalmas också dessutom tillikaså Esbjörs tror jag om jag inte är helt ute och cyklar så har jag också för mig att han är Dalmas tillsammans med Frögren i FBK!!!
Ja absolut, han är ju Dalmas också dessutom tillikaså Esbjörs tror jag om jag inte är helt ute och cyklar så har jag också för mig att han är Dalmas tillsammans med Frögren i FBK!!!
« Föregående · 705755
Världsklass Ronnie :)