23 SUNDIN!!!
705766 · Nästa » Till forumet
Sv: 23 SUNDIN!!!
mattias - 74: Bra initiativ Mattias. Visst är han värd sin egen tråd. Målkung som han är.
Sv: 23 SUNDIN!!!
FreddanVF:
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Sv: 23 SUNDIN!!!
Ronnie ger bäst när det gäller ett ansikte... Vad är et nu? 6 mål i slutspelet? haha Grymt!
Ja absolut, han är ju Dalmas också dessutom tillikaså Esbjörs tror jag om jag inte är helt ute och cyklar så har jag också för mig att han är Dalmas tillsammans med Frögren i FBK!!!