23 SUNDIN!!!
« Föregående · 705755 Till forumet
Sv: 23 SUNDIN!!!
Ronnie ger bäst när det gäller ett ansikte... Vad är et nu? 6 mål i slutspelet? haha Grymt!
Sv: 23 SUNDIN!!!
FreddanVF:
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Han är kung Ronnie, Nåt för Lundström att ta nu när han börjar bli till åren och vill trappa ner, kanske Leksand vore nåt :-)
Sv: 23 SUNDIN!!!
mattias - 74: Bra initiativ Mattias. Visst är han värd sin egen tråd. Målkung som han är.
« Föregående · 705755
Världsklass Ronnie :)