« Föregående · 311780 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:
Tro f*n man inte hänger på i toppen när man slarvar bort poängen såhär, riktigt dåligt!!
Tro f*n man inte hänger på i toppen när man slarvar bort poängen såhär, riktigt dåligt!!
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:
Äh hörrni, det är ju iallfall en poäng mer än sist match där nere, kan bli två....
Äh hörrni, det är ju iallfall en poäng mer än sist match där nere, kan bli två....
Sv: Seeeegt utan Leman
4-4, så j*vla förbanant illa så det finns inga ord, inga ursäkter, INGENTING!
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:
Det vore suveränt med en riktigt bortaseger, bra för grabbarnas självförtroende
Det vore suveränt med en riktigt bortaseger, bra för grabbarnas självförtroende
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Bjuda till kan VF göra när dom börjar komma underfund med spelet. Sen varför skall VF bjuda till på bortais mot MIF när MIF inte ens bjuder till på hemmaplan?
Sv: Seeeegt utan Leman
Frölunda bjuder inte till säger dem. Nepp. Ska man inte göra heller. Det är på hemmaplan man ska bjuda till. Dessutom är det stabilt bortaspel man vill se eller i dagens fall höra.
Sv: Seeeegt utan Leman
65Selander:
Förstår fortfarande inte varför vi inte kan få se dig i Frölundatröjan....
Förstår fortfarande inte varför vi inte kan få se dig i Frölundatröjan....
Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: Ständiga tips e trist då går det alltid in nån gång :) Men det är ett tag kvar så det kan hända mycket till. BLir arg om det blir 2-4 eftersom jag hade tänkt tippa det men inte hann först :)
Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: Här kommer det en favorit i repris!
[bild]130.242.58.240/~dfence/slashpuppie.jpg[/bild]
[bild]130.242.58.240/~dfence/dragan2k_danoj.jpg[/bild]
[bild]130.242.58.240/~dfence/slashpuppie.jpg[/bild]
[bild]130.242.58.240/~dfence/dragan2k_danoj.jpg[/bild]
Sv: Seeeegt utan Leman
MoK: visst e det så :).......mitt egentliga tips kanske går in nu då, 4-2.....det är mitt ständiga tips :)
Sv: Seeeegt utan Leman
slashpuppie: bara dom har rätt i vilket lag som gör målen e jag rätt nöjd iaf
Sv: Seeeegt utan Leman
Hahaha, Jonas Esbjörn.....vad har de för laguppställning egentligen, var har de fått namnen ifrån???
Sv: Seeeegt utan Leman
Jag hade fel. Det är naturligtvis så att straffen ska avtjänas efter varandra.
Sv: Seeeegt utan Leman
MoK: Nepp. För att det ska inträffa måste det vara två seperata spelare som åker på utvisning
Sv: Seeeegt utan Leman
mangan: Hörde aldrig situationen, men höll jensa en och hakade en annan eller?
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k:
Jensa fick 2+2, hur är det nu blir det Boxplay i 4 min, eller är den sista 2'an personlig?
Jensa fick 2+2, hur är det nu blir det Boxplay i 4 min, eller är den sista 2'an personlig?
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: vad hände eftersom de blev så aggressiva? Antar jag att de blev iaf....
Sv: Seeeegt utan Leman
danoj: Återstår att se om det blir en kompensationsutvisning tidigt i 3:e. Frölunda har väl fyra raka utvisningar nu.
Sv: Seeeegt utan Leman
Vf Chefen: håller med dig, det blir så konstigt när det bara dör, de gör ju inte ens ett avslut, de bara stänger av
Sv: Seeeegt utan Leman
Dragan 2k: Linköping körde interjuver i sist match. Ibland spelar dom musik och allt möjligt. Snålt
Sv: Seeeegt utan Leman
danoj:
Jensa har en förmåga att dra på sig utvisningar så jag är inte så förvånad över det.
Jensa har en förmåga att dra på sig utvisningar så jag är inte så förvånad över det.
« Föregående · 311780 · Nästa »