Nu har jag blivit "kommentator", känns inte som det är någon bra nivå....finns det nån kommentator som är bra, på riktigt???? Skulle vara jag då kanske :-/....
Angående nivåerna...
« Föregående · 308267 Till forumet
Sv: Angående nivåerna...
slashpuppie: Det skall vara läktarkommentator kanske ;-)
Den nivån vill jag då missa helt, vilken skam!!!
Den nivån vill jag då missa helt, vilken skam!!!
Sv: Angående nivåerna...
slashpuppie: Kommentator nivån, ja. Nu blev man sådär härligt nostalgisk och minns tillbaks:-)
Sv: Angående nivåerna...
Klinth: Ja, jag menar det, känns inte som någon uppgradering precis :(. Får skriva massor nu så jag kommer till nästa
« Föregående · 308267