Bar
« Föregående · 532695 Till forumet
Sv: Bar
Svanru: Finns liksom ingen anledning att bete sej illa mot folk bara för att dom råkar hålla på ett annat lag. Sen visst e det trevligt med några öl i samband med det. Men det får ju vara någon måtta på det hela.
Hörde folk i Karlstad som kom in till matchen när det återstod 10 minuter... vilken klack dom hörde till?? Ja räkna ut det.
Hörde folk i Karlstad som kom in till matchen när det återstod 10 minuter... vilken klack dom hörde till?? Ja räkna ut det.
« Föregående · 532695
Nu byggs en bar för GG och WOlfpack i Scandinavium. O läser man artikeln kanske man förstår varför s¨många i GG enligt rykten var för berusade och fastnade i baren. Rabatt det var det som lockade :)
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,627026,00.html