Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 327082 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Men det var som slashpuppie skrev, expertpanelen har ett rejält försprång eftersom Ni får tippa resultaten först.
För Ni lägger Era resultat mycket nära varandra, snacka om att täcka upp varandra....

Men vad sjutton, det verkar ju vara spelets regler och då får man rätta sig efter dom...och lika glad är jag för det.....

ska vi gå ut hårt och börja tippa hv - vf redan nu?!! Årets första 3a,, 2-5 efter extrem vf defensiv i 2 perioder,,

Vf Chefen: Och Sannes hade andra sidan rätt. 4 gjorda

Dragan 2k: Jag hade faktiskt ett halv rätt. Vf släppte inte in nåt mål.

Dragan 2k:
Då är det upp till bevis som gäller i nästa match.

Sannes: Hehe. Jo då. Själv har man lyckats men som vi alltid säger. Vi talar inte om det som skett utan bara det som komma skall:-) Dock ska det väl erkännas att man befinner sig i en liten svacka under årets tippning men så länge kamraterna plockar det spelar det ingen roll. Jag är lik Joel i det avseendet. Men när det väl släpper plockar jag alla resultat i i följd efteråt.

Dragan 2k:
Det var ju kanonkul att Ni fick in resultatet ytterligare en gång....men du Dragan, känn pressen bara du kvar i exprtpanelen som INTE har lyckats än.....

Härligt att Trollhättegrabben fick klämma in resultatet, man måste ju bryta Göteborgsdominansen

Dragan 2k: Kul att Joel fick komma igång lite. Hoppas att det fortsätter så.

snabb parantes,, såg i div 3 hockeyn att floda/gråbo har 13-74 efter 7 spelade matcher,, det är faan inte bra,, tur man flyttat nu,, hehe

slashpuppie: Så har man uppdaterat gästboksinfot. Ett stort grattis till Klinth för att han prickade in resultatetet idag. Sedan måste det vara rätt skönt att spela i Frölunda och ha nummer 20 på tröjan.

Som Mok och Slashkvinnan sade: ketchupeffekt?

När de har föresträdesrätt på tipsen så är det ju inte så svårt :-/

Expertpanelen vann nu igen, riktigt duktiga grabbar.

Sv: 12044
Det är då f#nskap att Klinth ska sätta denna *grrrrrrr*

hörde att brynäs tränare sa att de skulle hålla i 60 minuter idag istället för de 55 som i förra matchen,, nåväl,, de lyckades ju i 58 minuter idag,, hehe

Vf Chefen: Grattis Klinth

danoj: 3 till då det är ju 30 sek kvar.

Snällaaaa, ett mål till!!!

danoj: JOEL LUNDQVIST; JJAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jahapp, då har det lossnat ordentligt för Joel :)

slashpuppie:
4-0 nu, Joel lundqvist igen, jippie!!

Tommmmiiiii Kallllioooo :))))

Sannes: Helt grymt att man lyckas sälja ut Scandinavium match efter match. Det är ju ändå bara november...

3-0 Kallio nu. Spiken i kistan!

Jaha, då kommer man hem lagom till att se att det är 3 mål kvar till att mitt tips går in :)

henkebus:
Makalös publiksiffra igen.....kanonbra....

Och så 2-0 till Frölunda, Niklas Andersson målskytt, Sundin hade väl ett pass tror jag.

12044
Så var det knôkat igen i kålleseum,, stabilt,,

när den grejen är fixad är det ju bara en 3a på birtais som saknas sen är vi med igen,,,

Sv: Skadeläget
Vf Chefen:
Usch, skräm mig inte så.......

Vf Chefen: Jag blev lurad. Nu är han med igen.

Nu är Kanhberg borta med.

Dragan 2k: jag tycker också att det ska göras 6 mål fasst bara i brynäs kasse

Dragan 2k:
Jag tycker ju att 4-2 skulle sitta ännu bättre......

Men ärligt talat så undrar jag hur det skall gå till att få vispat in så många mål....

Vf Chefen: Mm. Verkligen. Nu får dem lägga på ett kol för att tipsen ska gå in. Sammanlagt 6 mål ska falla i tredje om mitt fina 5-2 går in...och det ska det göra.

mangan: Tror inte mitt tips kommer att gå in.

Sammanfattning av tipsen så här långt:
Expertpanelen:
MoK 4-1
DanneL 5-1
Dragan2k 5-2
Klinth 4-0
slashpuppie 5-0
VFchefen 7-0
mangan 7-2
Linnea 5-3
70Rodrigues 2-4
Lunkan 0-26

danoj: Skickade frågan till webradion så kan dom ta upp det till diskution.

danoj:
Såg inte början av hockeysändning därför missade jag det.

Sannes:

Har dom redan gjort, svaret blev "det får vi se" , med andra ord, comebacken kommer!

danoj:
Du var ju helt säker på att han skulle spela redan idag, så vi får väl se hur det blir i nästa match.
Skall bli intressant och se om de kommer att prata om Calles ev comeback i tvstudion.

Dragan 2k: Har Calle sagt något om comeback?

danoj: Sitta i tv och prata när han ska träna inför torsdags matchen. Vad är det för slarv :-)

danoj: Inte helt omöjligt. Han ser nästan lite sugen ut...

Sannes:

Hehe, han kommer tills nästa match ;)

Vf Chefen:
Bah, Calle sitter i Canal+ studion och tittar på MIF-HV....så var det med den comebacken idag....

Sannes: Var är du Calle?

Boråsindian:
En olycka kommer sällan ensam......

danoj: Hur kan dom ha sådan otur? ännu en back skadad.

Dragan 2k:

Backproblemen ökar dock, nu är Leetma OCKSÅ skadad!

danoj: Gott. Otroligt egentligen att det dröjt så länge tills han fick sätta en.

1-0 Joel Lundqvist, äntligen fick han göra mål!

Dragan 2k: Läste det precis nu =) Gött att dom kan spela. Bara hoppas att dom vinner ikväll då.

Boråsindian: Japp helt klart enligt den mest tillförlitliga källan gällande Frölundas grejor - deras officiella hemsida

Boråsindian:
Aftonbladet kan man inte lite på =) Vart klart efter träningen idag att dom ska vara med.

« · 327082 · »