mangan: Blir det match på lördag så är du välkommen :-)
I väntat på något bättre så får ni glo på en snygg matchtröja. Tyvvärr så var det en annan HS'are som missade chansen att testa en riktigt snygg tröja. själv var jag för fet för Frölundatröjan :-)
Danne_l: Stämmer det att man i Frölunda remixat Disneys tecknade Tomteverkstad så att det nu hörs:
-Sei Kola!
Istället för Say Mama...
Danne_l: Märkligt, jag har för mig att man säger att idrott och alkohol inte hänger ihop, men hur går det då ihop med detta?
"Krog avgjorde för Frölunda"
Linnea:
Kul att se dig, igen.
Men du, det var inte mycket till match, det var en seg historia. Idag träffade jag dessutom Selandergrabben innan matchen, bara en sån sak. :)
Och på min jakt efter nya släktingar, så hittade jag några stycken på Göteborgs Stadsbibliotek.
Så det har varit en rätt så bra söndag, kan man ha en förhoppning om att nästa vecka blir lika bra....
Förresten, mycket egendmligt att det inte var slutsålt i Scandinavium idag, jag som trodde att denna match skulle dra fullt hus.
Det blir match på Lördag Selander. Nattåget från Göteborg vart försenat med 10 timmar. Fick vända i Skutskär i natt o åka till Uppsala.
Kom hem till Sundsvall 13.15.
Fick tillbaka mina biljettpengar 808:- o nattkonduktören lovade mig match även på Lördag.
Litar helt o fullt på SJ, alltid:-)