Jo: Får och får. Det handlar väl mer om ifall man vill ta konsekvenserna av det. Tyvärr ska det ju inte behöva vara så. det är ju inte knatteligan vi pratar om.
Linnea: Såg ni när Johan Tellström (Luleå) hade pucken i egen zon och skulle bygga upp ett anfall när Jens åkte mot honom. Han vände hemåt direkt och gömde sig bak egen bur. Sen slog han ett pass direkt när Jensa kom med full fart. Såg det på canal Digital i söndags. Såg jättekul ut.
HENKEBUS: Det är där slips-gubbarna kommer in i bilden, INGEN SOM HELST INLEVELSE, ett tips! sätt dig på kort sidorna U,A,och även B (som du sa) och till viss mån C, och T så får su slå ner dom som ber dig sätta dig ner!! hehe, dom säger aldrig till en där.
har följt de flesta matcher denna säsong från sektion b,, i närheten av goa (junior)gubbar.. men har även de gånger man har spontant bestämt sig hamnat på sektion k ett par gånger och där är det faan i mig folk som ber en sätta sig ner (!!!???) när det blivit mål så att de kan se reprisen.....
IDIOTER!!!
Vore det inte på tiden att det organiseras någon form avv "klack" även på andra ställen än sektion b så att det kan spridas lite mer röststyrka i kållesseum,,,
Tror faktiskt att många som gärna hade vrölat ut lite indiantjut inte vågar (??!) pga att många "sponsorer" då tror att de är helt galna,,,
Sprid supportrarna över större område,,,
Någon som har tips på någon ny supporterskara,, kanske inte konkurrenter men i alla fall kollegor till goa gubbar??!!
frölundaindian: Det är ju så att slipsen stryper åt blodet till hjärnan och luften till lungorna. Det är därför dom inte klarar av att jubla. Ta av slipsen och SKRIIIIIIIIIIIIIK.
Jo: Vinnie var kung. Har rekordet för snabbaste utvisning i en fotbollsmatch - 6 sekunder. Då är man snabb. Tror det var 6 sekunder. Det vet säkert vår egen sportkunskapsbank - Liepins.
Dragan 2k: Vinnie Jones var lá kanske inte den snällast man kan få fram på en plan =). Jag läste lite om han det var alltså spelare som stog över matcher för att slippa möta Vinnie då har man respekt på plan =)
frölundaindian: Slipsfolket är lika med sponsorer i många fall och en av anledningarna att vi har det lag vi har idag. Men vem vet. Kanske slänger dem slipsarna och rockar loss.
HENKEBUS: Jag hoppas inte att något Jä*** slipsfolk tar någon majoritet i scandi, dom sitter ju fan bara där och dom rör inte en min om det blir mål... USCH!!
liepins: Visst är det så. och som Vf-chefen påpekade spelar han nog med lite mer förstånd nu. Och det pratas ju mest om honom i samband med slagsmål och utvisningar tuvärr, men jag hoppas på massor mål i slutspelet =)
Linnea: Det har ju märks att Jens vill spela i Frölunda så jag tor han kommer att sätta en och annan puck under slutspelet. Han har nu blivit så stor och förståndig att han vet om att utvisningar kan bli ödestigert, så jag tror han kommer lungna sig lite på den fronten. Han får gärna spela tufft men på rätt sida gränsen. Han kommer göra minst 6 mål på vägen mot guldet. Det blev ju inte sämre precis när Esbjörs kom in i kedjan
Dragan 2k: precis, dessutom börjar han ju hitta målet nu. Skulle vara en kännbar förlust om han väljer nåt annat. Skulle inte vilja ha honom som motståndare om det drar ihop sig till fight..
Såg på Hockeymagasinets transfersida att Johan Witehall ryktas vara aktuell för spel i Leksand eller Frölunda nästa säsong. Var får de alla uppgifter ifrån egentligen?
Klinth: Verkligen. Killen vill spela i Frölunda. Men som blott 20 åring och fast i fjärde kedjan är inte bra för en kille som behöver fortsätta sin hockeyutveckling.
Men en kille av Karlsson kaliber behövs i varje lag.
Dragan 2k: Man måste ha kol på alla medier. Det kan ju hända att nåt ballar ur och går sönder. Jag kör likadant + hockeydirekt och live via swehockey. Nån kan ju missa ett mål el assist.
Dragan 2k: Många TV apparater? :) Canal+, SVT text tv :) hehe Blir ett jäkla springande om du ska springa mellan två TV apparater. Eller ska du bara byta kanal?
Esa Tikkanen: Hade tyckt det var hur kul som helt med sådana matcher och väntar varje år på att Frölunda ska vara ett av lagen som möter dessa NHL lag men blir like besviken varje år att det inte blir något. Men nästa år kanske de vill ha med de svenska mästarna och då får väl Frölunda en inbjudan.