Peter72: jag började ju hålla på frölunda när det inte var nåt snack om dem alls, de låg väl där i mitten nånstans o härja :-/. Har ingen aning om var de höll hus faktiskt :)
frölundaindian: Så har det alltid varit. Medgång så kommer det fram en massa frölundaiter ur garderoben. och i nedgång så går dom in där i gen. Jag stannar alltid. Finns inget i hela världen som kan få mig att ändra det.
sannes: HAHA du menar "rödskinn" ja den fick dom nog några tusenlappar förr snud på PORR, nej då, Jo sen kommer ju Pojkvännerna och lillebröderna som känner denna TJEJ att hänga på och dom kanske fastnar för laget´s Hockey kapacitet.
Men jag tror att ett lag Som tar Sm-guld, får med sig typ 100 ny fans, SÅ VA SJUTTON FÅR LEKSAND SINA FANS ÖVER HELA SVERIGE! :))
frölundaindian: Visst är det så att ungdomarna drar sig till ett lag som är några snyggingar. Det är bra på sitt sätt för det blir ett intresse runt personen (bara det inte blir för mycket) och förhoppningsvis laget han spelar i också. Och så hoppas jag att ungdomarna ser att de är mycket bra hockeyspelare också och inte bara snygga (hm säger jag som har Frölundas almenacka på väggen, men den fick jag automatiskt på posten från föreningen...en bra ursäkt, eller?! Tantvarning är det nog dessutom)
sannes: ja dom räknas dom med hoppas att dom stanar när det går neråt för vf, jagg vet måga som har börjat DIGGA vf för att Henke ser bra ut, dom vill vi inte ha, nä men det är ju liksom lite oseriöst. och när han drar så skiter dom i VF- jaja. så är det.
frölundaindian: Jovisst är det så att många vaknar till när det går bra men var är som när det inte går bra. Medgångssupporters finns det såklart alltid.
sannes: Kolla bara på MARS 626..hmmm627 nu när jag skriver, och det är bara 4.e mars . HJÄLP. men du,. det e slutspel och frölunda hr guld läge det har inte hänt sen 96 och då fanns inte HS. :))
frölundaindian: jo,fast det var inte så kul folk :-/, fast blir man ett gäng supportrar som går nu i slutspelen så kan det nog bli kul, men blir det ju kul vart man än går
mysmi: Så sant, så sant. Det är väl därför en annan är som man är. Det man gör ser alla.
Nej, nog om gud gör ikväll.
Helt annan sak, jag har suttit och kollat på statistiken och det var väldigt vad det är ökat här, trots att jag inte har bidragit med så många inlägg så har nästan 2500 inlägg under februari månad skrivits, det måste väl vara något form av rekord. Kul att det rör på sig även hos oss.
frölundaindian: jo, matchen var helt ok, sista perioden var ju klart bäst :)................å ja, vi gick på stage door men det var la sådär förstås....
21 februari mailade jag Tv 4 för att fråga hur dom tänker lägga upp slutspelet i sina tv sändningar. Kommer dom bryta matchen för reklam osv. Nu efter 11 dagar fick jag svaret. Mina frågor kommer först, sen svaren.
----- Original Message ----- > From: > To: > Sent: Friday, February 21, 2003 4:56 PM > Subject: Fråga från en besökare på TV4.se
Hej
Som jag har fattat det så kommer ni att sända en hel del ishockey under slutspelet. 1. Jag undrar då om ni kommer att sända reklampauser mitt i perioden eller om dom hamnar imellan perioderna? 2. Ifall det sänds reklam, har ni då ett avtal med Svenska ishockeyförbundet som låter er göra upehåll i spelet medans reklamen sänds. (som tv3 under vm) 3. Kommer ni att växla mellan olika matcher eller hålla er till en och samma match hela sändningen? 4. Kommer stora publikdragande lag såsom frölunda att visas mer än andra matcher? Tacksam för svar. Marcus
Svaret: ----- Original Message ----- From: "Sporten" To: Sent: Tuesday, March 04, 2003 11:00 AM Subject: Re: Fråga från en besökare på TV4.se
> Hejsan > > Tack för ditt mail. Naturligtvis kommer vi inte att bryta perioderna för reklam, utan den lägger vi mellan perioderna. Vi börjar sända från semifinal 4 och vi kommer bara att visa från en match/gång. Vilken det blir bestämmer vi inte förrän i sista sekund för att kunna visa den mest spännande matchen. > Och nej, vi kommer inte att favorisera något lag så, utan vi visar den match som vi tycker är mest spännande. > > Mvh Lena TV4 Sporten
liepins: kan skvallra...att när TIMRÅ IK låg i ettan/allsvenskan så var Frölunda mitt lag i ES..så liiiiite smyg finns det ju kvar..går gärna o ser Frölunda matcher även när VF inte möter Timrå IK
liepins: det var knappt..tog pulsen på mig själv i 4 perioden och den var INTE hälsosam...men vi lappar är ju ett segt virke...hua hua..bara hoppas det inte blir en sån match igen..
trodde själv att ni skulle slakta Modo igår när ni fick 2 snabba..men sega lappar ska alltid förstöra...;0)
Dragan 2k: OCh så får dom vila lite också, och inga onödiga matcher så att dom drar på sig ONÖDIGA skador till Semin, vem tror du vi får möta i semin??