Sebbe: Ja men det gäller ju att scouterna har nåt innanför pannbenet också. Färjestad har ju nästan alltid värvat bra. Blev förvånad av hur blek han var finnen.
Peter72: vinner vi idag då är det klart så modo har en jävla press på sig o frölunda kan spela mer avslappnat än tidigare:)så nu håller vi alla tummar vi har:)
Peter72: ja mina grannar vet säkert nu att när jag spelar frölundalåten så spelar frölunda match typ o det är inte lite högt jag spelar heller o dom klagar aldrig så det är kanon*L*
ja det är inte så bra för varken nerverna eller hjärtat om det blir för mycket spänning hehe..
eddie1: det får vi gärna göra. vinna i sudden alltså. men jag vet inte med 3-3. det är inte bra för nerverna. eller grannarna. det brukar bli ett j..la väsen när MODO gör mål. i alla fall från min sida.
FreddanVF: gott med pengar ger inte alltid den bästa målvakten. Se bara på oss i FBK, en herrans massa pengar inför säsongen, men målvakten blev anonyme Wallinheimo. Han e ju långt ifrån bäst i ES trots att han ryckt upp sig rejält detta året.
finne85: Man ska satsa svenskt så långt det går. Stannar Lunkan en säsong så skiter jag i vad Norrena gör nästa år även om Henke drar till Nordamerika efter nästa säsong. Frölunda kommer i år att ligga plus ett antal miljoner. Och efter nästa säsong så lär man ju ligga ännu mer plus och då lär man kunna värva en minst lika bra målvakt. Personligen tycker jag Amerikanska målvakter är bättre än Finska. Men helst vill jag se en ung svensk få chansen efter Henke. Inte Norrena.
frölundaindian: gillar inte som Pirro sa att han inte alls är imponerad av frölundas spel men av nån konstig anledning så har vi nästan alltid haft svårt mot just modo tyvär..
nej det är dags o skicka ut modo på en tidig semester hehe
frölundaindian: Trodde även jag på en lång matchserie. Men det är skönt att Frölunda numera är ett lag med marginalerna på sin sida. Annat var det förr när laget nästan alltid tappade på slutet eller förlorade med uddamålet.
Dragan 2k: ' ' Vinner vi i dag så vinner vi Kvarten med 4-0 och det är En succé ovsätt vad media säger. många trodde 4-3 och jag trodde 4-3 så 4-0 skulle vara ett övertygande resultat enligt många
frölundaindian: Mmm. Håller med. Och man får inte glömma att modo har en jäkla press på sig i kvällens match. Torskar Frölunda är det kanske inte hela världen men en Modo förlust skulle antagligen vara moraliskt knäckande för Modo. Detta är sista chansen...
Köpte pappersversionen av Aftonbladet och såg till min stora glädje att Bad Boys vare representerade i media. En hel sida dessutom där Heda blev intervjuad.
eddie1: Det är ett klart avbräck att Nicke inte är med. men jag tror inte att VF står och faller med honom. Nu är det dags för alla de andra att ta steget fram och visa lite kyla i avslutningarna. T ex Kallio!
Det känns faktiskt som om dom kommer att vinna idag. har kännt mig lugn hela dagen. En gött omen hoppas jag.
Tjena har just pratat lite med MODOiter. en del tror att vi går vidare och kommer att få möta Timrå i semi. ja du det blir långa resor igen då. men vad gör det. timrå har haft sitt roliga. nu är det vår tur.
2 och en halvtimme kvar till match. nu åker bärsen fram.
Rulltårtan : Luleå var det bättre laget i matchen som helhet. Sedan spelar FHC bara för att få utvisningar med sig, bara då ni kan göra mål, i övrigt rätt tama.