rådbjer: Köng allså igenkligen dårå - Roligt att läsa hur man ska skriva, men det skiter jag i för jag skriver som jag vill, BASTA! Frölunda är ett riktigt skitlag och det ska vi visa idag när vi kvitterar till 2 - 2 i matcher.
Det roliga är att de först går ut och gnäller på MoDos sätt att spela i kvartsfinalen att de spelar en destruktiv och tråkig ishockey? Sedan så spelar de arma fjollorna riktig tråkig grishockey senast i Timrå isstadion. Idag blir de tvingade att visa upp sig igen för annars så blir de utbuade av sina medgångssupportrar - och det skapar utrymme för Timrås snabba spelvändningar igen. Hoppas verkligen inte att man ska behöva se samma typ av hockey som Frölunda spelade sist.
så är det bara pressen är för stor på er! minns conny enensons utal efter förra matchen ni hade hemma då vi timrå vann med 4-3 där nere, - Nu är pressen på timrå när dom har hemmaplan.. han har helt fel karjäveln,timrå har INGEN press als på sig,dom skulle ju komma sist,timrå skulle ta sm guld,timrå har ingen press dom kan spela avslappnat,dom skulle ju få kvala för att hålla sig kvar..idag vinner tik så sant ja lever
rådbjer: välkommen hem... Hmmm..gud har alltid något i bakfickan..Dysso problemet löser vi innan match...;0) det värsta i det hela är att han är mycket trevlig..så jag vill inte att han ska få ont...;0)
Dysso: taget..räcker det bara med en..;0) matchen är enbart flyttat för din skull..märker du att det är lite folk där så få ingen panik..dom kommer...;0)
Att tippa TIKförlust när jag går på matchen är pengar på banken. Svenska spel funderar på att porta mig från alla arenor TIK spelar på för att dom går så mycket back. ;)
Frölundaborg säger du? Aha .. Skickar du med en back öl som jag kan roa mig medans jag väntar på att matchen ska börja, då?
mysmi: vackra kvinna...jag vet..är så säker..Dysso har varit med oss på resor..han har varit på Scandinavium...och TIMRÅ IK har ALLTID förlorat när han befunnit sig på samma Arena när TIMRÅ IK har spelat..så det så...
mysmi: Äääh..att Dysso är inhyrd TIKARE idag hjälper inte... han har mannen som gett förbannelse ett ansikte..finns inte en chans i hela världen att TIMRÅ IK vinner när han är med...:0)
mysmi: i have a dream..yes..det som jag o maritin Luther king brukar att säga... allt är härligt idag..solen visar sig på den bästa sidan..få träffa trevliga människor i samband med en trevlig hockeymatch
så det enda som grumlar dagen är att Frölunda kommer att ta en seger..iom att Dysso ser matchen så har jag inga större förhoppningar...
mysmi: puuh...ännu en gång får farbror gud ta dig i örat...;0) vi börjar om...Frölunda vinner idag..och på måndag sedan står det 4 - 1 matcher..sedan blir det Färjestad i Finalen och där kör ni över laget ifrån soligaKarlstad med 4 - 1 i matcher...
Tjo ho vad alla kommer att bli glada i våran vackra stad Göteborg...karneval hela sommaren o turisterna strömmar in och Göteborgstad lämnar över stadens nyckel till alla spelare..bingoberra kommer att sälja lotter som f*n..Loket kommer att göra comeback...IFK Göteborg kommer att lyckas slå en passning via mittfältet..
mysmi: nu får du kamma dig...;0) detta tjöt funkar inte på oss gamla uvar...det är redan klart att Frölunda tar det...2002-2003 Svenska mästare..Frölunda Indians
Goa gubbar i all ära, Jensa Karlsson (för kort straff) likaså, Indianerna i laget, men ni kommer att falla på eget grepp för att ni har hemmaplan kommer knappast att vara till er fördel för ni pallar ej för pressen från publik, media och era egna krav.
Ni tror att ni vinner idag och då är det "bara" en match kvar mot TIMRÅ och det finns i bakhuvudet hos spelarna precis som inför er förra hemma match så trodde ni att det skulle gå så bra men ack vad ni bedrog er.
Undermedvetet tror ni att ni är vidare mot finalen och det är det som komer att fälla er !!
Timrå IK och vi ger aldrig upp .........................................
Ja så var det dags igen. Nu är det lördag och snart börjar förmodligen den avgörande matchen för timrås del. vinner dom inte denna match kan det med största säkerhet sägas att deras säsong är slut.
Helg Ernest: Jag såg den matchen live, så att det är sjögren av alla människor som gapar är ju rent parodiskt, han har inget att säga till om efter den tacklingen han satte in med armbågen på bulan, det hade kunnat sluta betydligt värre. Timråspelarna verkar försöka se sin chans i att psyka frölunda i pressen, först kapanen, och nu detta, dom borde koncentrera sig på att spela hockey istället.
orion: Så klantade man till det igen - typiskt. Självklart så är Das Boot under ytan, det bästa BOTTENLAGET med utsikt över BOTTENVIKEN denna säsong - men nu borde det snart vara dags för lite ytläge. Tycker att vi bryter igenom isen i möra och på måndag och släpper ut lite bråte och gaser där nere i Götet. Sen dyker vi snabbt ner för att ligga och lura som en gammgädda i vassen tills på onsdag - då skickar vi iväg den första torpeden för att spara den allra sista tills på fredag. Då sänker vi skeppet.
ribba9: Det beror nog mycket på er medgångare hur matchen kommer att te sig i möra. Får ni en lite halvtaskig inledning så kommer ju också tystnaden och därefter busvisslingarna och sedan tystnad igen.
Nu gråter Christian Sjögren ut i GP om disciplinnämnden, han tycker att Jens Karlsson's straff var alldeles för milt. Tycker inte att herr sjögren ska öppna brödsaxen och gapa allt för mycket, speciellt inte efter den tacklingen han satte in på bulan. Jensa ångrade sig, besökte wallenberg och bad iaf om ursäkt, det är sånt som kallas samvete, ingen sån tåga eller eftertänksamhet såg man hos sjögren.
Det roliga är att de först går ut och gnäller på MoDos sätt att spela i kvartsfinalen att de spelar en destruktiv och tråkig ishockey? Sedan så spelar de arma fjollorna riktig tråkig grishockey senast i Timrå isstadion. Idag blir de tvingade att visa upp sig igen för annars så blir de utbuade av sina medgångssupportrar - och det skapar utrymme för Timrås snabba spelvändningar igen. Hoppas verkligen inte att man ska behöva se samma typ av hockey som Frölunda spelade sist.
Socker-Conny - dubbelmoralernas okrönte konung! Fjolla!