B-GW: Är inte MODO utslagna!!
Sjögren
248447 · Nästa » Till forumet
Sv: Sjögren
B-GW: Inte dråp försök men en månad på kåken för en misshandel hade inte varit omöjligt.... Skit i det där nu, det är gjort och det går inte att ändra på. Sen tycker jag att Jens Redan fått sitt straff, Det hugger säkert till varje gång han blir påmind om det. Och skammen är inte heller att leka med, han blir borta under tiden Timrå möter Frölunda och det 'är rätt, sen ska inte ett eventuellt finallag ha den fördelen..
Sv: Sjögren
danoj: Straffet för Jens Karlsson blev alldeles för lindrigt. Här har tydligen nämnde tyckt synd om honom eftersom det är finalspel. Hade det varit vanligt seriespel hade straffet säkert blivit hårdare. Detta är ynkligt !!! 2 veckors avstängning för något så vidrigt är skrämmande lite. Hade det hänt utanför rinken hade det betecknats dom dråpförsök. :(
Sv: Sjögren
Helg Ernest: Jag såg den matchen live, så att det är sjögren av alla människor som gapar är ju rent parodiskt, han har inget att säga till om efter den tacklingen han satte in med armbågen på bulan, det hade kunnat sluta betydligt värre.
Timråspelarna verkar försöka se sin chans i att psyka frölunda i pressen, först kapanen, och nu detta, dom borde koncentrera sig på att spela hockey istället.
Timråspelarna verkar försöka se sin chans i att psyka frölunda i pressen, först kapanen, och nu detta, dom borde koncentrera sig på att spela hockey istället.
Sjögren
Nu gråter Christian Sjögren ut i GP om disciplinnämnden, han tycker att Jens Karlsson's straff var alldeles för milt.
Tycker inte att herr sjögren ska öppna brödsaxen och gapa allt för mycket, speciellt inte efter den tacklingen han satte in på bulan.
Jensa ångrade sig, besökte wallenberg och bad iaf om ursäkt, det är sånt som kallas samvete, ingen sån tåga eller eftertänksamhet såg man hos sjögren.
Tycker inte att herr sjögren ska öppna brödsaxen och gapa allt för mycket, speciellt inte efter den tacklingen han satte in på bulan.
Jensa ångrade sig, besökte wallenberg och bad iaf om ursäkt, det är sånt som kallas samvete, ingen sån tåga eller eftertänksamhet såg man hos sjögren.