Dragan 2k: Ja, man är lite väl dryg en sån här kväll. Det är bara det att få förstår att det är en helt ny hockey som kommer att spelas, som ofta passar Modo, men tufft blir det...som vanligt.
re
223960 · Nästa » Till forumet
Sv: re
Kära Göteborgare. Eftersom jag själv är en go gubbe sedan några år, vill jag önska er all lycka i kvartsfinalen mot världens bästa hockeylag MODO :)
Jag är rädd för att ni får en revansch detta år, eftersom spelartappet har varit för stort år till år, och det blir svårt att mobilisera nya starka trupper direkt.
Passa på att vinn SM-guld i år, för det är reserverat under många år framöver när Foppa, Näslund och grabbarna kommer hem för att ge oss en storhetstid, ty vilket inte en människa på den jord kommer att förglömma.
Annars säger jag precis som vi brukar säga här i götet. GÖTT MOS GUBBAR!
Jag är rädd för att ni får en revansch detta år, eftersom spelartappet har varit för stort år till år, och det blir svårt att mobilisera nya starka trupper direkt.
Passa på att vinn SM-guld i år, för det är reserverat under många år framöver när Foppa, Näslund och grabbarna kommer hem för att ge oss en storhetstid, ty vilket inte en människa på den jord kommer att förglömma.
Annars säger jag precis som vi brukar säga här i götet. GÖTT MOS GUBBAR!