Sv: re
Alpina:
Haha, minnet är kort. Frölunda pallar inte trycket...i år heller. Det är nog bäst att Indianernas spelare får umgås med familjen istället, och pyssla om dagiskejan efter traditionella 4-2 i matcher till Modo. Detta skall bli jätteskoj!!!!