Sv: Sjögren
willysson: Vill bara påpeka att Jensa var uppe på sjukhuset å hälsade på. Det tycker jag o många andra var väldigt sportsligt. Tror inte alla spelare i elitserien skulle göra en sån fin gest. FORZA VF Ikväll öppnar de en stooor burk med stryk. //GG