Frölunda-Timrå
247474 · Nästa » Till forumet
Frölunda-Timrå
Skönt att vinna igår, vi var absolut mycket bättre än Timrå igår och det var en välförtjänt vinst.
Norrena var helt ok, även om han gjorde en liten tabbe i slutet
Norrena var helt ok, även om han gjorde en liten tabbe i slutet
Så tråkigt men ack så effektivt...
och tyvärr även ganska rättvist...
Då vet du hur vi hade det i 6 matcher mot Modo.. Sen är det väl Timrås uppgift att underhålla på hemmaplan.