Frölunda-Timrå
« Föregående · 247356 Till forumet
Sv: Frölunda-Timrå
Tycho:
Så tråkigt men ack så effektivt...
och tyvärr även ganska rättvist...
Då vet du hur vi hade det i 6 matcher mot Modo.. Sen är det väl Timrås uppgift att underhålla på hemmaplan.
Så tråkigt men ack så effektivt...
och tyvärr även ganska rättvist...
Då vet du hur vi hade det i 6 matcher mot Modo.. Sen är det väl Timrås uppgift att underhålla på hemmaplan.
« Föregående · 247356
Norrena var helt ok, även om han gjorde en liten tabbe i slutet