Men vad händer, nu visar dom nått program med lennart ekdahl, vart är hockeykväll??
Hockeykväll
« Föregående · 247188 Till forumet
Sv: Hockeykväll
danoj: Ja det är den där Saddam som har gjort att vi inte för se Hockeykväll. Bojkotta Saddam. säg åt honom att låta bli våran hockeykväll. he he
Sv: Hockeykväll
Hälge: Hehe, men vafan, jag hörde ju skäggpeppe säga i sporten "mer om detta o hockeykväll" , Grrrr
« Föregående · 247188