Då var det klart att även nummer två av bröderna Holmqvist spelar för Frölunda nästa säsong. Text och intervju på länken.
Holmqvist x2
« Föregående · 895973 Till forumet
Sv: Holmqvist x2
Danne_l: Grattis till en bra värvning.Jag förstår att han valde göteborg framför stockholm,det gjorde jag själv en gång i tiden.Nu får ni ett nästan lika bra lag som TIMRÅIK.
Sv: Holmqvist x2
Danne_l:
Det skulle väl vara riktigt trevligt om laget ifrån Ångermanland skulle trilla ur Allsvenskan ? ;)
Skämt åsido trodde detta forum handlade om Frölunda....
Det skulle väl vara riktigt trevligt om laget ifrån Ångermanland skulle trilla ur Allsvenskan ? ;)
Skämt åsido trodde detta forum handlade om Frölunda....
Sv: Holmqvist x2
Frasse: Ibland vet man knappt vad detta forum handlar om :) Men sannolikheten att vi åker ur allsvenskan nästa år är nog försvinnande liten.
Sv: Holmqvist x2
mok:
Jag är nog villig att hålla med i det antagandet.
Guldaspirant skulle jag nog säga, detta trots att det är emot min "religion" att "hylla" ett lag ifrån västkusten.
Jag är nog villig att hålla med i det antagandet.
Guldaspirant skulle jag nog säga, detta trots att det är emot min "religion" att "hylla" ett lag ifrån västkusten.
« Föregående · 895973