kaxiga Conny!
228498 · Nästa » Till forumet
Sv: kaxiga Conny!
frölundaindian: Japp, jag drog rätt rejält på smilbanden när conny sa det, för ack så rätt han har :)
kaxiga Conny!
Jag vet inte om ni tat upp detta innan i Gb.n ( mitt Intenet har Kraschat så jag har varit borta en stund ) men fan va Conny var härlig spyddig i Lördags:
Pirro:
"I Scandinavium har vi större s, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivty och ala med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
5 minuter senare Interjuvade man Conny Evensson!
Conny:
"Jasså sa han det! Ja vi trivs också ganska bra i Scandinavium"
Helt riktigt Conny, det är helt rätt.
HEJA CONNY!
Pirro:
"I Scandinavium har vi större s, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivty och ala med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
5 minuter senare Interjuvade man Conny Evensson!
Conny:
"Jasså sa han det! Ja vi trivs också ganska bra i Scandinavium"
Helt riktigt Conny, det är helt rätt.
HEJA CONNY!
"I Scandinavium har vi större chans, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivt och alnfalla med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
URSÄKTA mina stav fel :))