kaxiga Conny!
« Föregående · 228496 Till forumet
Sv: kaxiga Conny!
frölundaindian: Japp, jag drog rätt rejält på smilbanden när conny sa det, för ack så rätt han har :)
Sv: kaxiga Conny!
Pirro:
"I Scandinavium har vi större chans, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivt och alnfalla med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
URSÄKTA mina stav fel :))
"I Scandinavium har vi större chans, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivt och alnfalla med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
URSÄKTA mina stav fel :))
« Föregående · 228496
Pirro:
"I Scandinavium har vi större s, för då spelar vi bättre när vi får spela defensivty och ala med vass kontringar, så vi trivs rätt bra i Scandinavium"
5 minuter senare Interjuvade man Conny Evensson!
Conny:
"Jasså sa han det! Ja vi trivs också ganska bra i Scandinavium"
Helt riktigt Conny, det är helt rätt.
HEJA CONNY!