Mif-Vf
« Föregående · 294241 · Nästa » Till forumet
Sv: Mif-Vf
Dragan 2k:
Var ta mg tusan sista gången jag beställde PPV när vi möter MIF borta, e så trist att se spelarna med 90 kg tyngder på sig HELA tiden, sen att domaren helt saknar fingertoppskänsla gör ju inte saken bättre, säger som Peter Gyllander, skulle inte domaren STÄVJA armbågar och slag mot huvudet??
Var ta mg tusan sista gången jag beställde PPV när vi möter MIF borta, e så trist att se spelarna med 90 kg tyngder på sig HELA tiden, sen att domaren helt saknar fingertoppskänsla gör ju inte saken bättre, säger som Peter Gyllander, skulle inte domaren STÄVJA armbågar och slag mot huvudet??
Sv: Mif-Vf
Som sagt så brukar det av tradition bli täta, målsnåla matcher i Malmö.
Att spela med tre centrar och fyra ytterforwardspar är ju inget nytt för Frölunda så där ser jag inga problem. Men helt klart är att Joel kommer att saknas i eftermiddag.
Percys kameramän är på plats. Tanken är kanske att dokusåpainspelningen ska göra bortalagen nervösa. Man har nog fattat att det är enda sättet för Malmö att slå storheter som VF, DIF, FBK och HV. Mitt tips är att det blir som vanligt: hårt spel och få mål, slutresultat 1-3.
Att spela med tre centrar och fyra ytterforwardspar är ju inget nytt för Frölunda så där ser jag inga problem. Men helt klart är att Joel kommer att saknas i eftermiddag.
Percys kameramän är på plats. Tanken är kanske att dokusåpainspelningen ska göra bortalagen nervösa. Man har nog fattat att det är enda sättet för Malmö att slå storheter som VF, DIF, FBK och HV. Mitt tips är att det blir som vanligt: hårt spel och få mål, slutresultat 1-3.
Sv: Mif-Vf
danoj:
Bättre än Simpsons, speciellt de senare säsongerna. Du vet inte vad du går miste om...
"I'll start my own theme park, with black jack, and hookers! .. on second thought, screw the theme park!"
Ett citat av Bender, denna (anti)hjälte... (efter att ha blivit utkastad från en nöjespark)
Men vi kanske ska släppa TV-serier och återgå till hockey'n? :)
Jag tror VF kör vidare och visar MIF att det är klasskillnad på lagen.
Bättre än Simpsons, speciellt de senare säsongerna. Du vet inte vad du går miste om...
"I'll start my own theme park, with black jack, and hookers! .. on second thought, screw the theme park!"
Ett citat av Bender, denna (anti)hjälte... (efter att ha blivit utkastad från en nöjespark)
Men vi kanske ska släppa TV-serier och återgå till hockey'n? :)
Jag tror VF kör vidare och visar MIF att det är klasskillnad på lagen.
Sv: Mif-Vf
danoj: Haha. Japp. Han var rätt kul igår men det är han rätt ofta - medvetet eller ej. För övrigt var den andra programledaren mycket bättre än den andra de brukar ha. Hoppas de behåller honom istället för Johan vad-han-nu-hette-i-efternamn. Grishockey eller gröthockey. Vilka hemska benämningar men ack så rätt när det gäller denna typ av spel.
Sv: Mif-Vf
Dragan 2k:
Diggar den kommentaren Gunnar Johansson drog igår på hockeykväll på frågan han fick om hur man effektivast stopar Frölunda:
GJ: -Man täpper till i mittzon å krymper ytorna
Reportern: -Grishockey menar du då?
GJ: -Ja, eller klok hockey..
Nu vet man varför vissa spelade som dom gjorde förra säsongen :)
Diggar den kommentaren Gunnar Johansson drog igår på hockeykväll på frågan han fick om hur man effektivast stopar Frölunda:
GJ: -Man täpper till i mittzon å krymper ytorna
Reportern: -Grishockey menar du då?
GJ: -Ja, eller klok hockey..
Nu vet man varför vissa spelade som dom gjorde förra säsongen :)
Sv: Mif-Vf
danoj: Verkligen. Och så enormt frustrerande att se på. Ett lag som verkligen vill lira och det andra som gör allt för att se till att detta inte sker.
Läste på hockeyligan att man skulle vara hårdare mot det destruktiva spelet. Man var det tydligen inte senast när Mif och FBK lirade. Återstår att se om man gör det nu. Ulf Gyllander dömer. Fördel eller inte?
Läste på hockeyligan att man skulle vara hårdare mot det destruktiva spelet. Man var det tydligen inte senast när Mif och FBK lirade. Återstår att se om man gör det nu. Ulf Gyllander dömer. Fördel eller inte?
« Föregående · 294241 · Nästa »