Sv: Mif-Vf
Jag hoppas och önskar att VF vinner i morgon men som sagt vi förlorade där förra året. Mycket tack vare den "hockey" som Malmö spelar. Det kommer att bli mycket tätt så mitt tips ligger på 0-2.