lu93rowa: det är så uppfriskande med ditt jävla gnäll efter varje förlust.
Inlägg: 1088109
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda
qslig: Synd att vi inte kunde få med oss poäng. Började grymt starkt men sedan tog Brynäs över mer och mer.
En sak som gör en glad det är iallafall Niskala. Sjukt bra spelare. Han kommer att göra mycket nytta när han kommer igång.
En sak som gör en glad det är iallafall Niskala. Sjukt bra spelare. Han kommer att göra mycket nytta när han kommer igång.