Inlägg: 1088166
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda
JBlom: Ja, det var kul att se, mycket positivt. Bra skridskoåkning och fina handleder. Det lyste klass över hans agerande trots att han inte spelat match på över tre veckor.
En sak som gör en glad det är iallafall Niskala. Sjukt bra spelare. Han kommer att göra mycket nytta när han kommer igång.