JBlom: Ja, det var kul att se, mycket positivt. Bra skridskoåkning och fina handleder. Det lyste klass över hans agerande trots att han inte spelat match på över tre veckor.
Inlägg: 1088168
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Frölunda
qslig: Oerhört. Hoppas bara grabbarna kan få puckarna till Niskala i powerplayen så han får stänka in några.