Poffa: haha, dom griniga gubbarna är ju störtsköna i mupparna, ett sådant trevligt betyg kan du ju inte ge :).
Inlägg: 1106283
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Linköping
qslig: Jo men man skrattar ju åt dom då... Det gör man ju nu oxå på sätt å vis. :)