qslig: Jo men man skrattar ju åt dom då... Det gör man ju nu oxå på sätt å vis. :)
Inlägg: 1106285
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Linköping
JBlom: Ja, det är sant, fast kanske med ett lite mer snett leende, lite åt det tragiska hållet ;).