JBlom: Tycker hela den kedjan har varit Frölundas bästa de senaste matcherna. Eller har lyft sig tillsammans med Pohl och Hahl.
Inlägg: 1126261
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Rögle
qslig: Ja dom har varit riktigt vassa. Känns som att Pohl kom inte bra i center-kedjan. :)