qslig: Ja dom har varit riktigt vassa. Känns som att Pohl kom inte bra i center-kedjan. :)
Inlägg: 1126268
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Rögle
Skönt med 3 friska poäng idag. Verkar som att Honken börjar hitta slutspelsformen nu. :)