JBlom: Ödets ironi. Hade vi inte fått två mål bortdömda uppe i Luleå så hade vi slutat tvåa istället och inte mött Luleå i en kvart.
Inlägg: 1140900
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå Kvartsfinal 4
qslig: Men som det verkar nu är ju Luleå helt rätt val. Både Timrå och Skellefteå kan vara på väg mot skrällar. :)
Sv: Frölunda - Luleå Kvartsfinal 4
qslig:Jäkligt synd med detta domarmisstag när fokus hamnar där istället för det faktum att vi gör en jäkligt bra match igen.
Vi har nu på två matcher pulviriserat motståndet - sakta men säkert. Är framförallt imponerade över powerplayspelet. Var kom det ifrån? Helt plötsligt är det skolboksexempel på hur man ska spela.
Vi har nu på två matcher pulviriserat motståndet - sakta men säkert. Är framförallt imponerade över powerplayspelet. Var kom det ifrån? Helt plötsligt är det skolboksexempel på hur man ska spela.