qslig: Men som det verkar nu är ju Luleå helt rätt val. Både Timrå och Skellefteå kan vara på väg mot skrällar. :)
Inlägg: 1140955
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå Kvartsfinal 4
Det blev inget omspel om nu någon trodde att det skulle bli det. :)