Det blev inget omspel om nu någon trodde att det skulle bli det. :)
Inlägg: 1141052
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Luleå Kvartsfinal 4
JBlom: Nej, det var nog inte många som trodde det. Undra vem som är domare i kvällens match? Det är nog inte Sjöberg i alla fall. Är det någon som vet?