Helvete vad bra vi kan spela.
Inlägg: 1594175
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Dragan 2k:Hehe, jovisst, GRATTIS! Bara ni har en Jonsson i form så !
De yngre kommer, senaste veckan har man ( i Allsv + SHL) sett Wälitalo, Sterner, Jonsson, Molin m.fl. Klassiska namn!