Inlägg: 1594178
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
zigge: Det var länge sedan man hade kul när man såg Frölunda lira. Eller kul och kul. Med polarna är det alltid kul men att se på det som presterats under Lill-Kenta och Uffe Dahlén lämnade en hel del att önska.
Dragan 2k:Hehe, jovisst, GRATTIS! Bara ni har en Jonsson i form så !
De yngre kommer, senaste veckan har man ( i Allsv + SHL) sett Wälitalo, Sterner, Jonsson, Molin m.fl. Klassiska namn!