Inlägg: 1595661
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Dragan 2k: Lite ensamt o trist här, måste prata med dig själv? :-)
Jaja, på Onsdag äre ju Match igen, då kommer vi! Dvs Laget, tyvärr inte jag personligen. Ska DU dit? Kan ju alltid tjööta upp inför match i MoDoboka!
Om man ska in och läsa lite Zlatanartiklar som egentligen inte handlar om Zlatan utan någon annan randomnisse.
Så får det bli. Next destination: Aftonbladet via Expressen.
Sedan när man ändå är i farten får det bli lite Johan T Lindwall. Han om någon har bra insikt i vad som hände med Estelle.